Vibber
Vibber is ambassadeur geworden van de MONO campagne en heeft zich aangesloten bij MONO zakelijk. Jaarlijks betreuren we in het zakelijk verkeer 240 doden en circa 12.000 ernstig...
vibber. Vooruit in beweging, bewogenheid en resultaat.
Hoe kun je als autobedrijf zorgen dat je aantrekkelijk bent én blijft om bij te werken, waardoor er meer ruimte komt voor organisatie- & technische innovatie. En wat kan het autobedrijf doen om de betrokkenheid bij medewerkers te vergroten en het werkgeluk te laten stijgen?
Vibber heeft (in samenwerking met Semco Style Institute) onderzoek gedaan naar medewerkersbetrokkenheid en werkgeluk. Daarbij zijn brancheorganisatie BOVAG, auto-importeurs, universele onderhoudsketen, autobedrijven en automotive-onderwijsinstellingen (zowel MBO als HBO) betrokken. Het onderzoek bestaat uit twee delen, een kwalitatief gedeelte door middel van interviewrondes en een kwantitatief gedeelte door middel van een uitgebreide medewerkersbetrokkenheidsmeting onder automotive-personeel. Benieuwd naar de uitkomsten van dit onderzoek?
vibber. Toekomstgericht met aandacht voor continuïteit en duurzaamheid.